• English - zmień język serwisu na angielski
  • русский - zmień jezyk serwisu na rosyjski
  • PUP Szczytno

    Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

    • Propozycje urzędu
    • Informacje ogólne

    Pytania i odpowiedzi - FAQ

    Jak zgłosić ofertę pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy? 

    Pracodawca może zgłosić ofertę pracy lub wolne miejsce zatrudnienia: osobiście, drogą pocztową lub faxem, telefonicznie, poprzez pocztę elektroniczną (e-mail: olsz@up.gov.pl) przesyłając, jako załącznik wypełniony druk zgłoszenia wolnego miejsca pracy zatrudnienia.

    Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:

    • pełna nazwa pracodawcy,
    • adres,
    • REGON,
    • NIP,
    • podstawowy rodzaj działalności wg. PKD,
    • oznaczenie formy prawnej działalności,
    • liczbę zatrudnionych pracowników,
    • datę rozpoczęcia działalności gospodarczej,
    • imię i nazwisko osoby wskazanej przez pracodawcę do kontaktu,
    • nazwę stanowiska i wymagania co do stanowiska pracy,
    • charakterystykę wykonywanej pracy,
    • proponowane wynagrodzenie.

     Powyższe dane są niezbędne do prawidłowego zarejestrowania pracodawcy w bazie danych i uruchomienia oferty.

    Przy osobistym zgłoszeniu oferty pracy po raz pierwszy wskazane jest, aby pracodawca przedstawił dokumenty potwierdzające w/w dane oraz posiadał pieczątkę firmy.

    Oferta pracy jest podawana do wiadomości bezrobotnym lub poszukującym pracy w terminie uzgodnionym z pracodawcą, w szczególności przez umieszczenie na tablicy ogłoszeń w powiatowym urzędzie pracy przy jednoczesnym przekazaniu do internetowej bazy ofert pracy.

    W razie pytań prosimy o kontakt:

    Imię i nazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Barbara Zwalińska   Pośrednik Pracy   89 621 77 24   posrednictwo@pup.szczytno.pl
    Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 3151

    Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl